Meziska dolina

Domov Športne prireditve KREJANOV MEMORIAL

KREJANOV MEMORIAL

krejan Osnovne informacije: ravne

V mesecu septembru se v okviru jesenskih srečanj na Prevaljah, v organizaciji Alpskega smučarskega kluba Fužinar, organizira Krejanov memorial - tekma v gorskem kolesarjenju.

DOLŽINA: 31 km
SKUPNO VZPONA: 650 m

Proga:
Prvi kilometer poteka po glavni cesti do krožišča, kjer zavije levo proti Pod gonjami.
Nadaljuje po makadamski cesti z zmernim vzponom po pobočju Stražišča od koder je lep razgled na Prevalje in okolico. Proga se za krajši čas zravna in malo spusti do odcepa, kjer zavije desno in nadaljuje z vzponom proti kmetiji Godec. Tu se začne ravninski del proge z manjšim vzponom vse do kmetije Rašešnik, kjer sledi še zadnji daljši vzpon mimo kmetije Šapek in Mavrev vse do križišča s kapelico pod kmetijo Žerovnik. V križišču zavije levo in nadaljuje s spustom do naslednjega križišča, kjer sledi oster levi zavoj (90 stopinj).
Nato nadaljuje po razgibani progi z nekaj manjšimi vzponi in spusti do križišča nad Šentanelom. Tu zavije levo in nadaljuje z nekaj kilometri vzpona, ter spustom do križišča pri kmetiji Godec kjer se krog ponovno sklene. Nadaljuje s spustom po isti cesti do križišča pod kmetijo Rožič, kjer zavije desno mimo kmetije Skitek in do kmetije Klemen. Sledi še zadnji strmejši del spusta do Prevalj.

Ostale vsebine iz te občine:

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke. Z nadaljno uporabo te spletne strani se strinjate s pogoji uporabe piškotov na vašem računalniku! Pogoje o uporabi piškotkov si lahko preberete na tej povezavi..